Paté d’Oliva Arbequina 105gr · La Masrojana
2,60€
Gaudeix de la delicadesa del Paté d’Oliva Arbequina de La Masrojana, una joia artesana del Priorat disponible al Rebost de l’Avi Lluís. Elaborat exclusivament amb olives arbequines seleccionades, aquest paté destaca pel seu sabor suau, afruitat i amb un postgust d’ametlla fresca, capturant l’essència de l’oli d’oliva de qualitat superior.
Marca: La Masrojana.
Varietat: 100% Oliva Arbequina.
Consells d’ús: Perfecte per untar en pa de vidre o torrades fines. És el complement ideal per a formatges blancs, anxoves, o per enriquir cremes de verdures i vinagretes suaus.
Descripció
Ingredientes: Aceituna arbequina, sal, hierbas aromáticas y aceite de oliva.Se puede utilizar para untar sólo o en tostadas con anchoas, atun, aliñar ensaladas diluido en aceite de oliva, mezclar en el sofrito para pasta, etc.











